WHATSAPP!

Måste bara dela med mig av en ny upptäckt! Alla ni som har iPhone borde verkligen skaffa den! Det är en app som kostar 7 kr och heter "Whatsapp", med den kan man skicka gratis SMS till alla i hela världen, förutsatt att de har iphone eller Blackberry! I Love it! Snacka om att mobilräkningarna kommer sjunka! =)

Ni som har iPhone eller Blackberry, skaffa den idag! Tack Emelie som gjorde mig uppmärksam på denna app!

Till någonting annat..på lördag ska vi som bodde ihop i High Wycombe, England ha reunion! Ska bli superkul! Vi ska äta tacos och dricka Jäger som var våra stående inslag under utbytesterminen! Jag längtar! (efter att träffa Karro, Daniel och Emelie alltså!)



The IKEA-house gang!

Tyvärr så kan jag inte lägga upp så mkt bilder, eftersom jag har glömt min kamera hos Maria..hoppas få tillbaka den snart!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0