VULKANVINDAR DRAR IN ÖVER ENGLAND...

Idag är det sol i England, och vulkanvindar som drar in över London och gör så alla flygplatser måste stänga!! Tur att jag redan haft alla min besök! Tycker dock synd om dem som sitter fast och inte kan komma hit i tid till skoaln börjar igen!! (eller jag tycker mest synd om mig själv, som inte får träffa dem snart!)

Sitter och skriver på min uppsats, hade hunnit 1500 ord innan lovet började, och i förregår när jag skulle öppna upp dokumentet så hade jag åkat spara över det med ett tomt dokument!! Gahahaa! Orka! Så nu har jag under tre dagars tid suttit och skrivit om allt igen, nu är jag uppe i 1800 ord, förstå att jag redan skulle varit färdig med uppsatsen (3000 ord) om inte det försvunnit!! Jobbigt..men det blir i alla fall bättre nu än innan, så det är ju bra, mitt mål är fortfarande att bli klar innan söndag.. Får se hur det går!

Idag har jag och Emelie suttit och solat i drygt en timme ute på vår bakgård, vi fick faktiskt färg!! Nu ska jag sitta varje dag så jag blir bruuun!! =)

Vet ni att det är 14 år sen den frösta Scream-filmen gjordes!! Känns som igår jag såg den!! Usch vad gammal man börjar bli, det är ju tragiskt!

Igår hade jag och Emelie en date-night, med Italiensk reataurang, bio, vi såg Dear John, så bra! (vi grät till den kan jag lova!) sen på vägen hem så såg vi ett stjärnfall!! Snacka om perfekt kväll!! =)

Om 4 dagar börjar skolan ingen, men tror inte vi har några lektioner eftersom vi börjar vår tenta-period nu.. konstigt!


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0