BY THE WAY 4...

Borde inte säga detta högt, därför skriver jag det...
Jag tror det spökar i vårt hus här på 240 Totteridge Road... Flera gånger under dessa 2 månader vi bott här har jag kommit hem och gått in i mitt rum, och det ser inte ut som när jag lämnade det..fast ingen varit hemma på hela dagen!! Oftast är det nån lampa som är på som var av när jag gick hemifrån, gardiner som varit fördragna som är uppdragna, kort som flyttat på sig och idag en av mina kuddar som låg på sängen när jag gick låg på golvet när jag kom hem.. Antingen börjar jag bli senil eller så SPÖKAR DET! Läskigt..och jag ska sova här själv i natt! Aahh!


Kommentarer
Postat av: linnéa lindblad

fyyyy faaaan!!!! du akn ju inte sova där själv...ahhh

2010-02-27 @ 21:49:21
URL: http://skruttplutt.blogg.se/
Postat av: Ylva Svensson

Det klart det inte spökar.Spöken finns inte! Det är säkert hyrestanten som är där för att hålla koll!

Ylva

2010-02-28 @ 19:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0