KÖRSBÄRSBLOMMOR

Idag hade vi Karen Lindsey som gästföreläsare i skolan, hon är en av de största namnen inom Event, och har bland annat annordnat event för premiären av The Hulk och Bridget Jones Dagbok! Var häftigt att lyssna till hennes idéer och tankar kring event och hur man på bästa sätt annordnar ett! Annrs så har det inte hänt så mkt här i High Wycombe, det snöade i går, men som tur var så lade det sig inte! Phuu! Känns annrs som våren är påväg då fåglarna kvittrar och vi ibland ser solen här!

Imorgon, onsdag så bär det av till The Fabric igen för lite party! Som vanligt kommer jag , Karro pch Em vara äldst, men vi har ju hört att det är inne med cougers nu, så det ser vi inte som en nackdel! =) Kommer nog bli hur kul som helst, då det är fler som vi känner denna gång som ska med!

Sussie har nu äntligen anlänt till UK och befinner sig i Birmingham, bara 1,5 h här ifrån!! Jag hoppas hon tar sig hitåt snart!

Jag har fortfarande inget att göra i skolan, vilket känns lite tråkigt, usch vad lat jag kommer att bli! Men det kan ju vara lite skönt med en slapp termin innan det är dax att ta tag i Kalkyleringen som jag har släpandes...

Just det! Jag fick mail från STS Språkresor som vill att jag kommer på en intervju hos dem, ang. sommarjobb, men eftersom jag är här så går ju inte det...trodde jag! Men de kunde tydligen göra en telefon/skype intervju med mig! Det känns kul! Men jag vet ju dock inte om jag verkligen vill vara utomlands i sommar... men men, det behöver jag ju inte bestämma nu!

Förövrigt så funderar jag på att tatuera mig på insidan av foten, där jag vill ha ett på körsbärsblommor! Känns fint då det påminner mig om min familj på Venusvägen 4, huset med det stora körsbärsträdet (dock numera nedhugget). Ska också betyda kärlek och att allt har sin tid, inget kan vara för evigt. Vad tycker ni? Ska jag tatuera mig?




Hoppas ni har det bra vart ni än är runt om i världen, jag saknar er alla! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gick inte att skicka, försöker igen!

Gulligt att du tänker på oss här hemma när du ser körsbärsblommor! Men tänk dig för innan du gör någon tatuering! puss mamma

2010-02-17 @ 20:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0