TRÄNING GER FÄRDIGHET...

Helloj! Fy vad jag är slut! Har precis kommit hem från ett träningspass, medium style, men det kändes intensiv! Men det är väl så det ska vara! Idag köpte jag nya träningskläder! Alltid kul att träna i nya kläder, känns som om själva träningen i sig blir roligare då! Här är jag i min fina nya mundering..inte så lätt att ta foto med självutlösare, så ni får ursäkta kvalitén på bilderna!



Om ni undrar varför jag ser så röd ut, så är
det föra att dessa bilder är tagna EFTER träningen!



Fina jackan! (med reflex!)



Ni kommer kanske ihåg att jag berättade om bruden som bodde i min lägenhet under våren och inte städade ur den...vi går samma kurs nu, och imorgon har vi seminarie ihop! Hur stor är chansen! Vid är 150 st på kursen, och bara 20 st per seminarium, men nog hamnade jag med henne alltid! Hm, känns lite jobbigt, mest pinsamt för henne dock.. ge mig styrka!

Nu ska jag plugga lite..har ju börjar en distanskurs parallellt med mina vanliga kurser, så har väldigt mkt att göra nu..det är kalkyleringen som jag går som distans nu..annars så kommer jag aldrig sätta den!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Oh vilka snygga kläder! Du ser sjuk hurtig och frisk ut din lilla skiiit.

Vilken lärare har du på distanskursen?



Oh du, det är pinsamt för tjejjen, not for youuuuu!

2010-09-15 @ 04:37:36
URL: http://skruttplutt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0