KÖTTBULLAR!

Efter som jag är så dålig på att skriva inlägg (så även idag) så tänkte jag att jag kunde lägga upp lite bilder i allaf all!
I fredag så hade vi grillfest här i IKEA-huset, mkt trevligt, och vädret var fint! Vi började dagen med ett glas rosé champanie och frukost ute på vår bakgård, där vi sen låg och solade i några timmar innan det var dax att släpa fram grillen!


Ja, vår bakgård ser ut som en fängelsegård..





Wolfie, Laura och Karro njuter i solen (obs! Ser ni att vi kan vara utan strumpbyxor, fast det är kväll!! )





Mums!





Idag så ska vi ha International Dinner Party i IKEA-huset! Alla ska ta med sig mat som representerar sitt eget land, vilket ska bli mkt spännande! Vi svenskar ska bjuda på scans köttbullar (ja de går att köpa här!!) och skagen snittar... hoppas såklart på succé! =)





Franska tjejerna ska ta med sig creps tror jag, och holländarn soppa...resten vet jag inte..men är mkt spänd på Momo, han kommer från Mauritius..så förväntar mig något mkt exotiskt! Hahaha!

Annars så har jag fortfarande panik över tentan i Global Tourism Development... fick en policy att läsa om Perth i Australien på 84 sidor..fattar fortfarande inte vad vi ska göra...

Nu ska jag äta lite frulle tror jag! Hoppas ni har det bra! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0