LONDON BABY!

Har haft en underbar helg med Maria och Julia som har varit här och hälsat på! Vädret har varit fantastiskt och vi har spenderat tid i både High Wycombe och London! Vi hade inte planerat in nått särskilt så vi bara njöt av London, solen och varandra! I fredags så satt vi få vår trappa och drack vin och pratade i solen i flera timmar, tills det blev mörkt, det var så mysigt! I lördags så åkte vi in till London, och jag och Maria sov på hotell 2 nätter, medan Julia spenderade natten hos sin vän Zan. Tack tjejer för en underbar helg, tur jag har er! =)



Jag och Julia på vår trappa!





Maria på Leicester Square




Ett soligt Westminster!


I fredags fick jag veta att jag fått jobbet i Sthlm, på Stockholm Tourist Centre!! Jag är såå glad! så nu blir det Sthlm i stället för Kalmar, vilket känns jätte kul!! Kommer dock sakna Kalmar lite grann, har ju aldrig varit där på sommaren, men jag och Emelie funderar över att ta en liten minihelg i Kalmar i sommar, så jag får uppleva Strand! =)

Nu är det bara 1 vecka (!) kvar på lovet, och jag måste verkligen börja med min uppsats...orka! Längtar tills alla kommer tillbaka hit igen!

Just det, nästa vecka måste jag antagligen åka hem 2 dagar för utbildning i Sthlm, så maybe I see you around! (Kommer dock bara vara hemma måndagkvall-onsdagmorgon, tror jag).

Ta hand om er! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0