KALMAR

Så bär det ner till Kalmar imorgon! 7 månader sen sist! Ska bli så skönt att komma tillbaka till sin lgh, fixa och trixa lite, åka till Ikea på tisdag, köpa lite gardiner, kuddar, tavlor etc. Städa, packa upp, plugga... Fixa ny cykel (eftersom jävla Kalmarhem "skrotat" min medan jag var i England..Puckon! Men ska i alla fall få en ny av dem, då det är de som har klantat sig!).

6 timmar på buss imorgon känns ju inte som en hitt direkt..men har för mkt packning för att kunna ta flyget. Har nu 2 sprängfyllda väskor som jag inte kan stänga eller dra..hmmm hur ska jag ta mig till bussen själv, ett litet problem som har uppstått, men problem är till för att lösas! =)

Jag börjar känna lite stress av att bara ha 1 år kvar, vad ska jag göra sen?! Kommer jag få nått jobb, kommer jag få det jobbet jag vill ha? Vart ska jag bo, Sverige, utomlands? Ahhh många frågetecken! Känner inte riktigt för at bo i Sverige, är ju så satans kallt på vintern, och jag tycker verkligen inte om snö! What to do!?

Ang. snö, så åker jag till Mallorca om.... 6 dagar!!! Längtar efter sol, värme, blått hav och drinkar! =)
Därför bjuder jag er på en liten bild från min tid som reseledare på Menorca, grannön, antar att de ser ungefär likadana ut! (För att göra er extra avundsjuka! Hehehe!).



Cala Galdana - Menorca 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0