STÄDA BORT DIN SURA MIN!

Så var jag äntligen nere i Kalmar igen! Fy fan vad jag har ont i ryggen! Klarar inte av att sitta 6 timmar på en buss...kände redan efter 45 minuter att ryggen började värka, så då tog jag 2 (!) ipren, men nu så här på kvällskvisten kan jag knappt sitta, för jag har så jävla ont!!! Tyck synd om mig! =) Hehehe...

Jag kom hit vid 18-tiden, sen dess har jag handlat, packat upp (det jag hade med mig, inte det som finns i källaren), STÄDAT! Det är ju så att jag har haft världens äckligaste hyresgäst när jag var i England, som inte hade brytt sig om att städa för fem öre..för att göra en lång historia kort, så var toaletten nedspyd, samt vägg och golv, stopp i alla avlopp pga ruttnat hår etc..massa fläckar på golvet etc. Så det första jag gjorde var att tvätta sängöverdraget så nu kan jag sova i min säng! Tråkigt är det dock att tjejen som bodde här har snott alla min galgar! Vem gör det! Det var grattisgalgar från Kappahl, men det är inte det som är grejen, grejen är att jag lämnade dem (ca. 20 st), för att vara snäll, sen när jag kommer tillbaka så är de borta! Väldigt irriterande när man ska packa upp alla kläder..

Jaja..det känns i alla fall skönt att vara tillbaka igen! Tror det kommer att bli en härlig höst! Imorgon ska jag till Ikea, sen ska jag PLUGGA! (tro det eller ej!). Satt lite på bussen i dag och kollade igenom papper etc, fan jag fattar inget! PANIK!

Nu ska jag gå och duscha, sen sova! Ska bli skönt att sova i sin egen säng igen!



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du skämtar! Spyor?! Men hart du talat med henne och klagat?

2010-08-24 @ 17:18:11
URL: http://skruttplutt.wordpress.com
Postat av: Johanna

Klart jag har, plus att jag behöll hela despositionen på 1900 kr!! Hahahahahahahh! Mig jävlas man inte med!

2010-08-24 @ 22:30:40
Postat av: Linnéa

Bra jobbat!!

Vad sa hon då? Jeeezzz

2010-08-25 @ 20:46:53
URL: http://skruttplutt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0