DAY 6 - MY DAY!

Ja min dag idag har varit ganska händelselös..som vanligt!

Vaknade kl. 09.00 av väckarklockan..gjorde som så många gånger förr..stängde av den och sov till 11.00! Jag drömmer om att en dag kunna ta mig upp frivilligt till kl.09, men det verkar ligga långt borta. Jag har lite kontrollbehov, och det är därför jag sätter väckarklockan även när jag är ledig (läs: pluggar hemma). Får ångest när hela min dag försvinner i form av sömn, vilket den gör trots väckarklockan..men man kan ju alltid försöka! =)

I alla fall, kl. 11 steg jag upp och kolla de på mitt favvo program "Seventh Heaven", kommer ni ihåg det!! Det är nostalgi, handlar om prästfamiljen Camden och alla deras 7 barn! Hahaha underbart!
Efter frukosten, som intogs i sängen (som alltid) klädde jag på mig och satte mig vid datorn för att plugga, men fastnade på internet i sådär 2 timmar! (fan!) Kan ju meddela att det tog mig hela dagen att sammanfatta ett (!) kapitel, eftersom jag hela tiden gjorde annat..som att prata med världens bästa Maria i en timme eller två..

Sen var jag och tränade, ett medel-styrke pass, fy vad jobbigt det var! Har oooont i kroppen nu! =(
Cyklade i snöstorm, jag vägrar att ge upp min cykel trots en halvmeter snö!

Sen lagade jag mat och pluggade (!) lite till, och nu sitter jag och hänger framför datorn och kollar på tv...borde verkligen skriva på vår affärsplan, men orkar inte! Får göra det imorgon istället...eller nått.

Ja som ni ser så är mina dagar inte så händelsefulla, men i söndags så var vi faktiskt på Julmarknad på slottet! Det var mysigt! Här kommer lite bilder därifrån!



Bilderna ligger åt fel håll som ni kan se men jag vet inte hur man vänder dom på iPhone och mitt Facebook är "sönder", det vägrar att uppdatera sig, så jag kan inte se om ni skriver eller skickar nått till mig etc. Irriterande!! Massa tomtar och bockar är det i alla fall på bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0