POWER-HOUR OCH BIRMINGHAM!

Jaha, då har det gått en tid sen jag bloggade sist...är lite dålig på att uppdatera känner jag! I onsdags så hade vi lite fest här på 240 Totteridge Road! Vi körde Power-hour, en av Daniels favoriter... Det går ut på att man ska dricka en 5 cl shot av sin dricka varje minut under en timme! Sammanlagt så blir det ca. 3 LITER dricka! Jag drack Bacardi breezer, så det gick bra för mig, blev inte så påverkad, mer mätt! Men vet att vissa var tvugna att gå ut och spy efter denna lilla lek... annars så var det en mkt rolig kväll, med utgång på student union (SU) och nya bekantskapelser!



Inledningen av Power-hour...




Laura från Finland spelade lite gitarr!




I fredags så åkte jag till Sussie i Birmingham och hälsade på! Detta var mkt mysigt och roligt! Vi var och åt på restaurang ganska mkt, och så såg vi Alice in Wonderland på 3D!! Väldigt häftigt! På lördagen gick vi ut, hamnade på någon club med väldigt billig dricka.. Det roligaste på hela kvällen var när vi stod i kön in till klubben och två engelska tjejer med miniklänningar stod framför oss i kön och klagade på mig när jag snubblade till på ett stenklot, jag ramlade inte, jag slog bara i benet! Två minuter senare så snubblade den ena tjejen också på ett annat stenklot och RAMLADE pladask över det och ner på marken!! Jag och Sussie kunde inte sluta skratta och de blev jätte sura! Hahaha! Den som skrattar först skrattar sist! =)


I söndags tog vi det lugnt, och åt sushi och kollade på film! Vi var också ute och gick i det fina vårvädret, och jag måste säga att jag tycker att Birmingham är väldigt fint! Massa kanaler och gamla fina byggnader! Det sägs att Birmingham har fler kanaler en Venedig...vet inte om detta är sant, men många kanaler var det! =) Vi gick också in på ett galleri som hade en utställning med Bob Dylans tavlor, vilket var kul att se!



Sussie utanför sitt campus!





Birmingham!







Årets första utomhus-fika!!

Kom hem nu på måndagen och har gått i skolan, och fick veta att vi ska ha en TCA (tenta) i maj...ops! Men det verkar inte så svårt så man kommer få instuderingsfrågor innan att öva på!

Hoppas ni har det bra vart ni än är! saknar er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0