MAJ!

Helgen har varit hektisk! Sussie och Anna Bou spenderade sin helg hos oss! Det var jätte kul! Vi var ute både på fredagen och på söndagen. På söndagen var vi på "May Ball" i London, med vår skola! Alla killar hade kostym och tjejerna coctailklänningar! Fint var det! Många bra artister som spelade och dj:ade. Skedde dock några små incidenter. Jag halkade på dansgolvet och ramlade pladask och slog i höften, och 1 timme senare ramlade Emelie ner för en trappa och skapade sig ett blåmärke som sträcker sig från höft till fot! Helt otroligt stort!




Emelie och Sussie!





Me, Anna Bou och Karro!
(se min fina nya klänning!?)

I tisdags så åkte vi in till London med Anna Bou som ville se lite marknader. Så vi gick omkring på Camden Market och Notting Hill, tyvärr var marknaden i Notting Hill stängd.



Camden Market!




Ja, de säljs fortfarande! Nu kostar de dock ynka 70 pund! Linnéa, ett till par kanske? =)





Notting Hill!



Igår var vi ute igen, helt otroligt vad vi har varit ute senaste tiden.. förra veckan var vi ute onsdag, fredag, söndag och nu onsdag igen. Och imorgon blir det utgång otra vez! Jag kommer bli så tjock av all alkohol, om inte jag hinner bli alkis innan, då går man ju ner i vikt.. =)




Nu är det bara tre veckor kvar här i High Wycombe, lite tråkigt faktiskt! dessa tre veckor består av att göra färdigt uppsatsen om glasriket (som min lärare tyckte var bra by the way!) sätta 40% på tentan i Global Tourism Development (ja 40%, det är ju ingenting! hemma måste vi sätta 60% för att bli godkända..) och avsluta det hela med ett muntligt engelskatest. Gjorde ett skriftligt engelskatest igår, det gick nog ganska bra tror jag..




High Wycombe från våran trappa!





Våra fina uteblommor!





House mates!

Snart kommer sommaren och den ska spenderas arbetandes på Stockholm Tourist Centre, vilket ska bli jätte kul! Men innan dess bär det av 5 dagar till Barcelona i slutet på maj, för att hälsa på J. Det ska bli mysigt! Saknar honom..


Kommentarer
Postat av: Linnea Lindblad

Guud äntligen ett blogginlägg!!

Snygga boobies ni alla hade på bilden.. det gick inte att inte titta lixom.. höhö

Buffalos... fuck you! Jag använde dem EN GÅNG!!!! mitt livs sämsta köp. Helt klart... vad kostade dem? 4000 kr? ahhh ångest!

Härligt att du ska träffa J snart! vilket datum åker du?

2010-05-07 @ 17:33:20
URL: http://skruttplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0