FINBESÖK!

Helgen här i Kalmar har varit mysig! Min syster Amanda kom på besök i torsdagskväll, efter 6,5 h på en buss! Man fattar inte riktigt HUR långt bort Kalmar ligger förrän man har suttit på bussen ner hit! Torsdagskvällen spenderades med sushi och skitsnack, och tidig sänggång eftersom jag hade kalkyleringstenta på fredagsmorgonen! Tror den gick ganska hyfsat..men man vet ju aldrig.. Kände dock att jag höll på att börja gråta när jag fick black-out på diagrammen..med följdfrågor á la 20 poäng! Men som tur så kom vår lärare förbi förklarade lite och sen släppte det.. Hoppas verkligen att jag klarar det! Orkar inte plugga den här skiten en gång till!

Resten av fredagen spenderades på stan med lite shopping och fika, innan festkvällen drog igång! Det enda stället som var öppet var Harrys, så vi och 40-taggarna dansade ikapp, men det var kul ändå! =)

På lördagen gick jag och Amanda och kollade på Kalmar-Slott, ett måste om man befinner sig i här! (måste vara stadens största turistattraktion!). Sen åt vi thaibuffé tills vi nästan spydde!

Summa summarum: En toppenhelg helt enkelt! Nu saknar jag Amanda här, är så tomt när hon åkt =(







Kalmar Slott



Amanda inne på borggården.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0