SOL OCH GLASS!

Vädret här i England har varit fantastiskt de senaste dagarna!! Känns som att vara i Spanien eller nått! =) Vi har legat ute på vår bakgård och solat i tre dagar nu, och fått otroligt mkt färg!! Jag har bränt mig på magen och på benen, men köpte solcream, så nu blir det ändring på detta!

Karro kom hem till HW i fredags (jiihoo!), så då blev det utgång med pub-häng, vilket var mkt roligt, vi blev ganska runda under fötterna, då Hobgoblin serverar de största vinglasen som någonsin skådats för ynka 2.50 pund! De du sverige!
På lördagen tog vi oss ner till centrum, där vi satt i solen och åt glass, mkt mysigt!




Glass-time i High Wycombes centrum!


Vulkanaskan har vi inte märkt av här, förutom att alla utbytesstudenter sitter fast i sina hemländer...vilket inte är så lyckat då tentaperioden börjar nu! Appropå det, så har vi tenta i Global Tourism Development, vilket verkar bli skitsvårt, då man ska få ett case att lösa! Fy f-n! Annars så kämpar jag på med min uppsats, som sakta börjar ta form..

Imorgon hoppas vi på mer sol, då vi inte har skola, så vi kan sola heeela dagen!! =)

Btw, så har jag bokat min hembiljett, jag kommer inta svensk mark den 25 maj, kl. 20.30, så då hoppas jag pappa står och väntar på mig på Arlanda! (om flygen har börjat gå då vill säga...annars får det bli fraktbåt eller nått sånt härligt hem...).

Kommentarer
Postat av: Linnea Lindblad

BLOGGA DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-26 @ 21:44:53
URL: http://skruttplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0