BLIR INTE ALLTID SOM MAN TÄNKT SIG...

Ja kanske det är dags att uppta bloggen..som ni ser så har jag gjort ett litet ansiktslyft på den..eftersom jag har handen mitt i tummen så får jag tacka blogghjälp.se!! Blev ju helt ok! =)

Min sommar har bestått av jobb, jobb och åter jobb... har bara haft 6 dagars semester och nu börjar snart skolan! Tur att jag har en vän som Emelie som alltid är redo och på språng! Så om 12 (!) dagar bär det av för oss två till Mallorca, aka Mallis, för 7 dagars solande, badande och sangriadrickande! Ska bli underbart, en härlig start på terminen! Vi var ju egentligen ute efter en sista-minuten, men eftersom vi pluggar i världens mest avlägsna stad (Kalmar) så valde vi att åka från Växjö..vilket gjorde att det blev lite dyrare, men vi slipper fixande och trixande med tåg till Malmö eller Köpenhamn! Vi har bokat en Ospec-resa, så det ska bli intressant och lite läskigt att se vart vi hamnar..förhoppningsvis inte helt ute på vischan eller i ett råtthål.. =S

Min sommar har varit fin, med sol, vänner och jobb. Allt blir ju inte riktigt som man tänkt sig dock.. I mitt förra inlägg så skrev jag om mig och J som blivit tillsammans igen, efter mkt velande.. Tyvärr fortsatte J att vela, så vi gjorde slut bara en månad efter mitt inlägg. Antar att det är det bästa, och jag mår bättre än vad jag trodde att jag skulle göra. Känns som jag i alla fall fått ett avslut på en 5 års lång relation. C'est la vie..

Sommaren har bjudit på många roliga fester, grillmiddagar och gäng-häng! Lägger upp lite sommarbilder så ni får se!







Sommar i Norrtälje




Gäng-häng hos Chrisse



Kalmargäng i Sthlm!

Det var allt för nu, men vi hörs snart igen, VÄLKOMNA TILLBAKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0