MALLORCA!

Om ca. 2 timmar så tar jag tåget mot Växjö, där flyget mot Mallorca väntar! (Äntligen!)
Medeltemperaturen ligger på ca. 29 grader och 25 grader i vattnet! Mmm mmm mmmm! =)

Idag har jag gjort den förhatliga kalkyleringstentan...skulle ju vara ett under om jag blir godkänd på den. Jag kan helt uppriktigt säga att jag satt och gissade mig till 80 % av svaren...känns ju inte direkt som ett vinnande koncept..
Men jag måste säga att tentan kändes inte heeelt omöjlig, om jag haft mer tid på mig att plugga så skulle jag nog kunnat klara den, detta ger mig hopp inför framtiden i alla fall! =)

En annan sak som gör mig lite orolig är min registrering..jag kunde endast registrera mig på mitt program och EN kurs som jag ska läsa, de två andra hade röda kryss, som om jag inte kunde välja dem...så var det inte för Anna Bou.. Varför är det så för mig? Kommer CSN börja krångla nu, eller kanske det ska vara så? Men känns inte som om det ska vara så..jag är ju antagen till kurserna och har tackat JA till dem. Måste ringa nån och fråga, men det får bli senare.

Men skit i tentan, registreringen och CSN nu, jag drar ju till Mallis vilken sekund som helst! WHHIIHOO!

Hasta Luego! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0