INTENSIVT!

Jaha, så vann Jay Idol...fan, ville att Minnah skulle vinna...inte för att jag tyckte hon var så särsklit bra heller utan mer för att jag ogillar Jay så mkt!




Idag var Anna Bou och jag och tränade...vi skulle gå på vår favvos pass - Henrik J, men han var sjuk så då var det en liten hurtig kvinna som hade det i stället, vi kom lite sent, så vi missade hennes "förprat" om olika övningar..
Tyckte redan under uppvärmningen att det var lite tuffare "start" än det brukar vara...åh sen bar det utför! Fyy faaan vad jobbigt det var, jag ville seriöst ställa mig och spy i papperskorgen, har aldrig tränat så hårt förut! När vi var klara så tackade instruktören för sig och tyckte att vi alla varit duktiga som hängt med på INTENSIVPASSET!!! (!) What!!?? Vi hade alltså varit på ett intensivpass utan att veta om det, det var därför det var så jävla jobbigt!
Jaja..kanske var lika bra, för jag hade ju aldrig i livet gått frivilligt på ett intensivpass, men nu vet jag att jag klarar det! Om jag blev sporrad att fortsätta? ALDRIG!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0