VÅREN ÄR HÄR - IBLAND I ALLA FALL!

För några dagar sen (3) var det pannkaksdagen här, samtidigt som fettisdagen inföll i Svea rike! Detta tog vi såklart på stort alvar, och gräddade egna pannkakor (blev dock mest som klumpar, då stekpannan var dålig...) och så BAKADE vi semlor!! De blev faktiskt riktigt goda! Trots att de jäste för lite och blev lite degiga..




Idag så har jag shoppat (ovanligt...) men jag känner mig väldigt nöjd! Shoppade smycken på Primark, det är så grymt billigt där...dock blir det ju att man köper mkt mer då.. Idag köpte jag ett halsband, en ring, två diadem och tofsar för 6 pund!! BILLIGT!



Dagens inköp; Linne, byxor, ring, halsband, diadem,  och tofsar! Totalt= 46 pund!!


Imorgon bär det av till London och fabric! Dagen kommer börja med dåligt väder, det gör det alltid när vi ska till London, så vi tänkte gå på museum och dricka te i Soho! På kvällen så ska vi till The Fabric (igen) förhoppningsvis är det lite äldre kliental än det brukar vara på onsdagar! De stänger 08.00 på söndagmorgonen, så vi laddar för en helnatt! Vi tänkte dock ta det lite lugnare med drickan (?) imorgon, då vi sist började sjunga "Calcutta - I'm a taxi driver" för taxichaffören..insåg dock lite för sent att han var indier och inte alls tyckte den sången var så kul som vi tyckte... Ops!

I måndags var jag Em och Karro på Zumba, ni vet den dans/träningsformen som de gör reklam för på tv, det var faktiskt riktigt kul och ganska jobbigt! I torsdags gick vi på "Fitball", när man tränar med stora bollar, fy fan vad jobbigt det var! Vi tränade typ bara rumpa, lår och mage, kan knappt gå idag! Men det verkar ju ta på de rätta ställena, så Beach 2010 - here I come! =)

Jag tänkte passa på att göra er i Sverige lite avundsjuka och lägga upp lite vårbilder här i från High Wycombe!! Idag sken solen och det var nästan varmt!! Ingen snö så långt ögat kan nå!!



Backen ner och upp till vårt hus, vi bor längst upp på kullen!




Jag i vårskor och vårjacka!
(bild lånad från Emelie)




Emelie och Karolina påväg till skolan!


Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wihhooo vad roligt har du också en BLogg :D tuusan så skoj! Hoppas du har de bra i england! massa kramar

2010-02-23 @ 13:52:36
URL: http://elinelleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0