The Fabric!

Som jag skrev sist så åkte jag ju till The Fabric i onsdags (eller som fransmännen säger La Fabrik!) Bussarna avgick vid halv tio och vi var inne i London runt halv elva. Skönt var det att bussarna stannade precis utanför The Fabric! För er som inte vet så är The Fabric det stora innestället nu i London, och de ligger i "meatpacking" distriktet! Vi var där på så kallad Studentkväll, 3000 studenter från olika Universitet runt om i London/england! jag kan ju meddela att jag läätt var den äldsta på stället! (förutom vakterna...) Stället var stort och faktiskt riktigt bra!! Under kvällen så spelade "the Glitch mob", tre dj's från Los Angeles! Coolt! =) Kvällen var ganska lugn och när klockan var 2 hade vi tröttnat och gick och satt oss på ett mat-hak och käkade den bästa maten hittills! Bra kväll med andra ord!



Just nu är jag ensam hemma, Emelie och Karolina åkte iväg till någon pub (Daniel är i London), men jag orkade inte, ska ju till Barcelona imorgon.. Stackarna fick vänta på taxin i 45 min, sen raggade de upp två killar som körde dem in till stan i stället. Efter att de åkt kom såklart taxin (något sen!) och började banka på dörren, så jag blev rädd, så nu sitter jag på övervåningen och häckar!

Nu ska jag packa klart för min Barcelona-resa imorgon, hoppas på bättre väder där än här!

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: linnéa

vad härligt att du hade det bra! hehe 26 fucking åååår!!!! kunde du inte dösnackat med vakterna om vuxensaker.. typ på spåret och ränteläget?



blogga om Barcelona!!! åker du dit för att träffa mr mystik?

2010-01-30 @ 21:02:07
URL: http://skruttplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0