BRITISH J-VLA SKIT AIRWAYS (..OCH VULKAN J-VEL)!!

Jag är så arg! Jävla British Airways! Nu ska de strejka under en period framöver, och just under denna period ska jag ju åka hem! Vet inte förän på torsdag om mitt flyg kommer bli inställt eller inte, men med min tur så blir det nog det.. =(

Hade det bara varit så att jag skulle vara hemma när jag kommit hem så hade jag inte brytt mig så mkt om jag kom hem en dag senare eller inte, men nu ska jag åka till J i Barcelona dagen efter jag ska komma hem! Vill verkligen inte missa det flyget.. Har också ett nytt problem här..vulkan-jävlen har beslutat sig för att pusta och fusta lite till, så under veckan kommer kanske London flygplatserna stänga..hoppas de hinner öppna igen till den 25 maj! När jag åker till Barcelona, så kommer jag mellanlanda i Tyskland.. och de ska kanske också stänga sitt luftrum i veckan! Så skulle jag komma med flyget hem den 25 (trots strejk och aska), så kan man ju ge sig fan på att Tysklands luftrum är stängt! det verkar som om någon inte vill att jag ska ta mig till Spanien! Kul att jag har köpt dyra flygbiljetter till Barcelona och J har tagit 5 dagars semester, och så kanske jag inte ens kommer komma iväg..då kommer jag inte kunna se honom förän i juli (förhoppningsvis).

Alltså man underar ju vad det är för fel på British Airways.. när jag kom hit till England, så hade de ju ställt in flyget pga. snön! När J, mamma, pappa, Amnda och ylva, Maria och Julia skulle komma hit över påsklvet, så strejkade de, och nu strejkar de när jag ska hem, igen! Ahh jag blir tokig!

(Ber om ursäkt för mina svordommar, men jag är så arg!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0