IT'S TIME TO REVISE!

Ja så närmar sig tentorna.. Imorgon har vi engelska test, Listening and Talking.. Tror nog det kommer gå bra. På fredag har vi inlämning på uppsatsen, jag har skrivit om Glasriket i Sverige.. Hoppas den blir godkänd..men jag tycker ju att jag borde kunna skrapa ihop 40 procent. sen på måndag är det dax för tentan som jag har bävat för.. Global Tourism Development. Vi var och pratade med vår lärare idag om den, och jag känner mig lite (ytterst lite) klokare nu.. men men, jag får göra så gott jag kan!

Hlegen har varit annat än lugn! I fredags gick vi ut till S.U igen (vi blev INTE utkastade denna gång! whhiihoo!) Lördagen spenderades i horisontalt läge med huvudvärk..söndagen pluggade vi och i går, måndag, så gick vi ut till Pure, en club som vi inte varit på förut.. Den var helt ok! Träffade en viss fransman, slutade med bråk..så kvällen blev lite förstörd.. =(

Tänkte lägga upp lite bilder på oss tjejer när vi "firade" St. Patricks Day ca. 1 månad försent! Hahahaha!




Karro!







Emelies Gangsta-pose!



Just det, min syster har tatuerat sig på armen! En ganska stor "robot" liknade sak! Nu blir jag också sugen att tatuera mig..jag vill ha två små noter på högerfoten. Inte större än en cm var.. Får se om jag vågar nån dag.

Nu är det bara 13 dagar kvar tills jag kommer hem till Svea rike igen! Känns både kul och tråkigt.. Kul att träffa vänner och familj, samt börja nya jobbet, tråkigt att lämna alla vänner man har fått här, samt att jag nog kommer sakna High Wycombe lite grann..är ju en fin stad, nära London! =)

Ledsen är jag dock efter som jag inte kommer hinna träffa Linnéa innan hon flyttar till USA... =( Kommer sakna henne..men nån dag (snart hoppas jag) så ska jag palla mig över Atlanten för att se hur hon har det!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Anna

meeen,kan ni inte stanna lite längre så jag hinner komma och hälsa på??=)

2010-05-12 @ 08:45:42
URL: http://annagoesgraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0