TOAKATASTROF!

Jag glömde ju berätta vad som hände förra veckan!! Vi var ute på Student Union (läs:white trash hak, aka kåren) och dansade och hade roligt, när jag och Emelie kände att vi behövde besöka damtoaletten... Eftersom det var lång kö, så tog vi första bästa toalett som blev ledig och gick in tillsammans, VILKET MISSTAG! 
Plötsligt knackar det på dörren och vakten står utanför och ber oss komma ut, sagt och gjort gör vi det, och då KASTAR hon ut oss!! Det är tydligen förbjudet att gå två och två på toa! (men hallå, gör inte alla tjejer det!?). Vi står och argumenterar med henne en stund tills hon kallar på förstärkning på sin walky-talky.. Om vi inte går med ut frivilligt, så kommer vi bli portade! Va fan! Till vårt försvar så måste det tilläggas att vi faktiskt INTE var fulla!

Anledningen till att man blir utslängd om man går på toa tillsammans är för att de tror att man: A: tar droger. B: har sex. Emelie och jag gjorde inget av detta! Men trots att vi heligt bedyrade detta så hjälpte det inte..Hade tydligen nått att göra med att killar inte får gå två och två och då får inte tjejer det heller, ska ju vara jämställt..hallå! ge män och kvinnor lika lön för lika arbete då, inte toa-jämställdhet! Vi blev eskoterade ut av 2 (!) vakter, som övervakade oss när vi hämtade ut våra jackor. Vi fick dock lov att dricka upp vår dricka på bänken utanför S.U. Vilket vi gjorde demostrativt sakta, en öl tog oss 45 att dricka upp, bara för att jävlas med dem!! Hahahaha! En liten hämd är i alla fall en hämd!

Ikväll ska vi tillbaka till Student Union och vi ska inte glömma bort att man bara får gå 1 och 1 på toa!

Cheers!

Kommentarer
Postat av: Linnea Lindblad

oh jag döööör! hahhahahahahha

Vad hade ni, sex eller en drogmässa? Du kan ju informera England om att många toaletter i storstäder som sthlm, shanghai, NY, och norrtälje tror jag oxå har DUBBLA toaletter per bås bara så att man kan gå tillsammans! Men du, drack du upp ölen på 45 sek eller 45 min?

2010-05-07 @ 18:46:19
URL: http://skruttplutt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahaha, 45 minuter! Såklart! Ja vi sa det att i Sverige så har vi bås med två toaletter i, men de ville inte fatta!

2010-05-07 @ 19:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0