FACEBOOK

Har precis kommit hem från bion..såg The Social Network. Den handlar om hur Facebook skapades! Den var riktigt bra! Är sjukt imponerad! Jag vill också skapa nått på en vecka, och tjäna hur mkt som helst! Visste ni att Facebook har ökat med 200 000 000 medlemar på 1 år!! Och är i dag värt ca. 25 miljarder dollar! Fan att jag är så okreativ!



Vi håller på att läsa en kurs nu om Affärsutveckling och Entreprenörskap, och bara där har vi svårt att komma på en bra affärsplan..tror jag måste plugga lite dataprogrammering, det verkar vara det som man tjänar de stora pengarna på..synd bara att jag är så dålig på datorer och att se mönster etc..

En helt annan grej..den 18 Janurari åker jag och hela min familj till Egypten! Ska bli så mysigt att umgås en hel vecka med mamma, pappa och Amanda, känns väldigt lyxigt! =) Anna Bou har gett mig massa tips på what to do, and big no no! ska bli spännande, jag hoppas att jag får med mig någon att åka och kolla på pyramiderna! Tack pappa för att du tillslut gav med dig!




Ps. Visste ni att Mark Zuckerberg, som skapade Facebook är född 1984..samma år som mig! Helt otroligt... Ds.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Inget Lanzarote??? Men vad kul att pappa ville följa med till slut! Puss

2010-11-06 @ 09:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0