KUNSKAP OCH PARADIGM...

Som ni kanske har märkt så har jag stannat upp lite i min trettiodagars-utmaning.. Jag måste ha inspiration för att skriva om så djupa saker som "vad är kärlek" etc!
Just nu sitter jag uppe i en pluggfas (tro det eller ej!) Jag är ganska produktiv och både läser organisationsbeteende-boken, som är ganska flummig, men intressant! Idag har jag läst om kunskap, och vad som anses vara sann kunskap samt sanningsregimer och paradigm.. låter kul va!? Sen parallellt så skriver jag på vår Affärsplan..och DET är svårt! Vi har en affärsidé som vi måste få ner på papper, med budgetering och räntabilitet etc. Inte så kul tycker jag..jag gillar flum, men inte såhär mkt flum, då allt är påhittat! Jag är ingen entreprenör, kommer aldrig bli!!

Nu har vi snö här i Kalmar som resten av landet, och idag höll jag på att drutta på rumpan, bäst att stanna inne! Imorgon kommer Christian, som skall sova över, då han ska på nån jäkla bandy..fan om han snarkar!

Ok, liten uppdatering, vi ses och hörs snart igen!

Just det:
Hahaha, Anna Bou gjorde en kul sak igår..hon stod och pratade med en kille som vi känner lite halvt på bibblan, och hon höll sin hand om hakan (tänk tänkastil) när hon sen skulle gå så råkade hon göra ett smack-ljud och slänga iväg handen i en hälsning, så det såg ut som om hon gav honom en slängkyss! Snacka om att han blev förvånad! Hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0