ABC..

Allvarligt! Ni fattar inte hur tråkigt det är att skriva 2 sidor om ABC (Activity-based Costing) metoden! Jag dööör! Och det enda jag får för besväret är 1 ynka poäng med mig till tentan...jag funderar starkt på att hoppa denna uppgift! Eller funderar, jag gör det helt enkelt..gud vad lat jag är...

Igår var vi ute på Kåren, som kommer läggas ner 1 november, det var som vanligt trashit, billigt och massa småbarn (90-91:or). Men det var även lite nostalgiskt! Hur många kvällar har man inte spenderat där..innan alla småbarn kom till Kalmar! Roligaste var när Anna Bou stötte på sin snygga granne K, och försökte övertala (?) honom om att det måste vara jätte jobbigt att ha distansförhållande som han har med sin tjej..han tyckte inte det.

Idag har vi ätit på MAX som har öppnat här! Finally! Det var supergott och halva Kalmar var nog där! Imorgon börjar mitt nya liv...igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0