DATE NIGHT

Igår så var jag på fin-middag hos Maria Larsson! Hennes bror som är kock, och jobbar på en fin restaurang i Vall torance, Frankrike, var och hälsade på! Han lagade en utsökt 4-rätters meny till oss! Fy vad gott det var, restaurangmat hemma! Så här såg menyn ut:

Aptitretare: Sparrissoppa med rostad parmaskinka

Förrätt: Västkuströra gjord på räkor, kräftskärtar och färskost inlindad i råraka




Huvudrätt: Biff med mandelpotatis, kantarellsås och tomat, melon och ananassallad

Efterrätt:
"Chokladkaka" med varm rinnig mörkchoklad innuti, vaniljglass

Till detta så avnjöt vi olika viner! Underbar kväll, bland det godaste jag ätit, bättre än på restaurang! Och ja, jag gillade tillochmed kantarellsåsen! Kanske jag håller på att bli vuxen trots allt! =)

Allt detta fick vi för endast 150 kr, helt otroligt! Kommer leva länge på denna matupplevelse!



Jag, Emelie, Maria och halva Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0