EN HELT VANLIG TORSDAG

Saker som gör mig arg och frustererad just idag:

  • Att jag måste tentaplugga, när jag skulle kunna kolla på Grey's Anatomy istället..Hatar tentor..imorgon får det bära eller brista, Integrated Marketing Communication - here I come! =)
  • Att Blondinabella försvarar sina pälsinköp med att säga att det är miljövänligt! Att bära päls är ALDRIG rätt! Mår illa över hennes okunskap och ignoranta beteende!
  • Att det finns så mkt farliga gifter i alla saker vi använder, som faktiskt påverkar oss hormonellt. Visste ni att i en normal klass i Danmark, så är 8% provrörsbarn! Detta för att alla miljögifter påverkar oss, och gör att vi får svårare och svårare att få barn!
  • Att jag fortfarande har kalkyleringen hängande över mig som ett stort svart moln!
  • Att det är påväg att bli vinter, jag hatar vinter, kyla, snö och mörker!

Bra saker idag:

  • Jag har hittat en ny tuggummismak som jag gillar! Stimorol:Shift - Raspberry.
  • Att jag fick mer pengar över än jag trodde när jag betalat mina räkningar!
  • Att Maria förgyllde min morgon med massa sms och telefonsamtal!
  • Att jag känner mig gladare än på länge!
Summa summarum: Livet är gott, trots puckade brudar som Blondinbella!





Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nischon

Håller helt med!!! Puckade idioter som använder päls!!! Kul att höra att du är glaaaaaad!!! Puss

2010-10-29 @ 23:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0