GREY IS THE COLOUR!

Det är sant! Jag har missat hela grejen med Grey's Anatomy! Hur har detta varit möjligt? Dock så tas det igen med råge nu ska ni veta! Jag streamar alla säsonger från icefilms.info, en jätte bra sida! Nu ligger jag på säsong 2, och det är sååå bra! Är lycklig över att det finns 5 säsonger till! Whiihoo! Grey's Anatomy blir lite som min morot, istället för godis så kan jag belöna mig själv med ett avsnitt eller två! I love it! =)



Grey´s Anatomy - gänget!


I dag, nu på kvällen så har jag varit hemma hos Sussie och tittat på "Bonde söker fru", eller det var egentligen bara jag och Anna Bou som tittade..och så bakade vi muffins - äpple och kanel och kardemumma! de blev jätte smarriga!



Vi satt och pratade om hur skönt det var att vi inte gick ut ikväll, utan vi får oss en god natts sömn och vaknar och är pigga och glada, utan bakfylla! Det är nästan det är värt att bli nykterist pågrund av det, den känslan när man vaknar, och har sovmorgon, och mår bra, man kan ligga kvar extra länge i sängen och bara njuta! Det är lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0