ÖVERRASKNINGAR...

Är just hemkommen efter en supermysig Afterwork (aw) med fina tjejerna Sussie, Anna och Maria, samt Marika och gänget! Vi intog O'Learys  där man fick buffé och ett glas vin/öl för 69 kr! Är inte det otroligt bra!? Är sjukt nöjd med att jag både åt och drack för endast 186 kr ikväll! Student som man är måste man ju spaaaraaaa..vilket jag inte är så bra på..shoppade en "kavaj" idag.. tror att den kan bli supersnygg till en svart topp eller klänning! =)




Igår fick jag veta (genom facebook) att Mr J är tillsammans med en liten spansk brud som är typ 19 år..och att de blev tillsammans 1 vecka (!) INNAN vi gjorde slut! Fy fan vad kränkt jag känner mig..är jag inte värd mer respekt..tydligen inte..tack för de 5 åren. Sen att han är så puckad att han lägger ut sån info på FB får ju stå för honom själv..

Men livet går vidare, och jobbiga saker kommer alltid att ske, jag är bara så glad att jag alltid har familj och vänner som alltid ställer upp! TACK!



Maria, jag och Fia!



Linda, Maria, Emelie, Anna Bou och Sussie!


God natt!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag säger två saker 1) Mr J bevisar bara ännu mer vilken jubelidiot han är, helt enkelt en mycket tragisk människa 2) JÄVLIGT snygg Kavaj!!! Ikväll slår vi klackarna i taket gumman och avslutar det hela med MAX haha PUSS

2010-10-09 @ 15:56:23
Postat av: Emelie

Vaa! Håller med Sussi! Vilken jubelidiot! Men kom ihåg att det är he's loss. Du förtjänar nån bättre!!!

2010-10-09 @ 15:59:39
URL: http://mlisod.wordpress.com
Postat av: Johanna

Tack ni är söta! =)

2010-10-09 @ 16:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0