SATURDAY NIGHT LIVE!

Saker jag gör en lördagskväll..hemma!
Denna helg har jag vigt till min egen! Idag är det lördag, kl. 22.19, och jag sitter hemma i sängen, läser massa bloggar, dricker te, äter godis (fast jag inte borde) och har tända ljus! Mysigt! Kände att jag behövde lite egen tid att tänka, återhämta mig och plugga.. Har tenta nästa vecka..

Eftersom det är helg så slog jag till med fin-middag i min ensamhet. Bara för att man inte har en kille att äta en romantisk middag med betyder det ju inte att man inte kan göra det själv! Jag älskar att laga mat, och försöker hinna med det så ofta jag kan! När jag var yngre ville jag bli kock..men sen blev jag ju som bekant reseledare istället.. hm vad hände..? Tror jag såg för mkt storkök (ICA Flygfyren) och insåg att jag verkligen inte ville jobba som "kock" i ett sånt! Vill ju jobba på en  fin restaurang som i filmen "Kärlek på menyn". =)

Min middag idag bestod av:
Biff med ungstekt potatis, med en tomat och ananas salsa och grönpepparsås. Gott var det!




Förövrigt så har jag suttit och tragglat med Kalkyleringen, en uppgift tog mig ca. 3 timmar att svara på! Herregud, jag måste verkligen vara en "slow-reader", eller kanske "slow-understander".. Uppgiften jag skulle räkna ut bestod av nuvärdesberäkning, annuitetsberäkning och kapitalvärdekvot..låter kul va? Förstår ni nu varför det tog mig så lång tid att bli klar med uppgiften?!




Kommentarer
Postat av: Linnéa

oh vad fint JO! Kom hit och laga!

2010-10-25 @ 18:00:11
URL: http://skruttplutt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0