SOLEN, LJUSET OCH LYCKAN!

Hur vet man om man fått en släng av höstdepression? Känner mig så nere, lite ledsen liksom, men vet inte varför.. Känner mig lite ensam, fast jag har vänner runt omkring mig. Det som känns jobbigt är dock att mina Norrtälje-vänner är såå långt borta (för att inte tala om Linnéa!) Jag tar även allt personligt, så ni vet. =) Kände såhär förra hösten också! Fast då var det mkt värre! Min räddning då blev en härlig resa med mamma till Tenerife. Kan det vara så att jag behöver solljus? Efter ha bott ca 3-4 år med konstant sommar, så är jag kanske beroende av solen? Är ju alltid glad när det är sommar och varmt, och man blir bruuun! Gud vad jag saknar att vara brun!! Nått jag får se fram emot istället för att gräva ner mig är att jag och mamma, kanske Amanda (och pappa om vi tjatar riktigt hårt) kanske ska åka utomlands till värmen i Januari! Hoppas hoppas hoppas!
Just nu så känns det som om allt är jobbigt och går emot mig.



Sommaren när den är som bäst!

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag är inte ledsen men så trött hela tiden. tror jag också behöver solljus!!

jag vill följa med dig och mamma utomlands, jag har ju sagt det till er. så varför tror ni att jag bara kanske ska följa med? :(

2010-10-19 @ 00:41:55
Postat av: Johanna

Klart du ska med! Men man vet ju aldrig med dig! =) Därför jag skrev kanske! När kommer du till Kalmar by the way?!! Vill att du ska komma nu!

2010-10-19 @ 08:16:50
Postat av: Amanda

snackade med pappa igår och frågade bl.a. om lite bidrag med pengar. jag kommer den 11 eller 12 november :)

och snart när jag flyttar till odenplan får du komma till sthlm så festar vi hela hufvudstaden osäker! ;D

2010-10-22 @ 16:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0