BRUNT ÄR SAND!

Så sitter man här igen och tentapluggar..gud vad jag hatar det! Jag är så dålig på att komma igång, därav detta blogginlägg istället! Helgen har varit relativt lugn.. I fredags så pluggade jag hela dagen och kvällen, bjöd mig själv på tacos för att muntra upp mig! I lördags så var jag på inflyttningsfest hos Maria och Simon, det var väldigt kul! Det var mkt folk, och många jag inte träffat på länge! Vi skulle gå vidare till Harrys efter det, men kön var så lång att vi gav upp..så jag gick hem istället, vilket var bra eftersom jag behövde plugga igår.



Så här ser det ut när jag pluggar...te, godis, ljus för stämmningens skull, och facebook..Hmm inte så effektivt kanske!

I somras så gjorde jag en bettskena hos tandläkaren, som jag ska ha när jag sover eftersom jag pressar och gnisslar så mkt tänder. Nu är den äntligen färdig, och min pappa var och hämtade ut den. Plötsligt så var den 1000 kr dyrar än de sagt att den skulle vara! Arg är jag, och har suttit i telefon med tandläkaren i morse, och väntar nu på att chefstandläkaren ska ringa upp mig, då jävlar...!! Undra om man kan få tillbaka mellanskillnaden på vad de sagt att den ska kosta och vad den egentligen kostade?? Mmm vi får väl se..

Idag vaknade jag, drack vatten, duschade, och märkte sen att mitt vatten var brunt! Äckligt!! Jag ringde till mitt fastighetsbolag, så jag hoppas att de kommer snart och fixar detta! De trodde att de håller på och bygger någonstans och att ett rör gått sönder eller nått, så jag får in sand i mitt vatten. Känns ju kul att jag drack av det förut! =(




Jag försöker odla Mynta, men det går inte så bra, den vill bara dö hela tiden!!
Ser ni vad den hänger.. =(


Nej nu måste jag verkligen ta tag i pluggandet, mot Business Relationships-världen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0