BY THE WAY 6...

Vad trött jag blir på mig själv!! Äntligen ringer tandläkaren upp mig, och berättar hur hon har sett på saken, att hon inte gav mig nått pris, att hon syftade på priset på en hård bettskena och att mellanskillnaden mellan den jag har nu och en hård är liten etc. Att det var ju så länge sen jag gjorde en och att priset ändrades 2008. Men hallå!!! Jag sa till henne i Augusti att min gamla skena var från 2005 och kostat 800 kr och då sa hon till mig att den kostade ungefär samma idag som då. Bullshit!

Fan att jag ska vara så feg på att argumentera! Jag känner mig lurad, men vågar inte säga det, jag är helt enkelt konflikträdd, och nu får jag alltså skylla mig själv och punga upp med 1000 kr mer än tänkt! Varför tycker jag att det är så jobbigt att ta en konflikt?? Stå upp för min sak, när jag vet att det var jag som hade rätt denna gång! Måste vara midervärdeskomplex..att jag ser henne som en aktoritet, och då vågar jag inte säga emot henne... (chefstandläkaren alltså).

Shit!

Kommentarer
Postat av: linnéa

Halloj!

Du har fått ett litet "pris" i min blogg. Töntigt jag vet, men ack så trevligt! Ta hand om dig coh PLUGGA FÖR I HELVETE



http://skruttplutt.wordpress.com/2010/09/28/beautiful-blogger/

2010-09-29 @ 05:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0