DET HÄNGER PÅ HÅRET!

Idag har jag klippt mig! Och inte lite heller.. jag har klippt page, fast en lite längre! Jag är faktiskt mkt nöjd! Mitt hår var så slitet, så det behövdes verkligen kapas! Lite ovant känns det dock!




Försökte locka håret lite på andra bilden, men det syns ju verkligen inte! =)


Nu på kvällen har vi haft gospelkonsert i Kalmars domkyrka, med en kör från Uganda! Det var verkligen kul och lyckat! Publiken verkade gilla det, och kören från Uganda var verkligen häftig! De var jätte duktiga, så vi i svenska gospelkören hamnade med all rätt lite i skym undan! =) Tror även att tidningen var där, så jag ska försöka lägga upp lite bilder senare, jag hade tyvärr inte kameran med mig..vilket misstag! De från Uganda hade jätte vackra kläder!




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gud så snygg du är din skit!

2010-09-20 @ 23:15:57
URL: http://skruttplutt.wordpress.com
Postat av: Sofia

Snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyggt!!!

2010-09-21 @ 07:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0