BACK TO BUSINESS!

Hemma igen! Ni skulle bara veta hur underbart vi har haft det =) Vi åkte ju ospec som sagt, och visste ju inte vart vi skulle hamna! Vi kom till Alcudia, och Viva Blue som är ett fyr-stjärnigt hotell! Vi hade en stor två-rums lägenhet, högst upp med utsikt över hela hotellområdet! Vi hade två stora poolområden, varav ett endast var för dem över 18 år! Skönt! Vi fick också halvpension inkluderat! (frukost och middag) Det händer ju aldrig! (Jag som jobbat som reseledare borde ju veta) =)



El hotel!




Hotellreceptionen



Relaxpoolen (18+)





Emelie på balkongen



Nöjda är vi i allafall, dagarna spenderade vi på den 14 km långa vita stranden eller vid hotellpoolen! Trots att vi fick middag på hotellet, så gick vi ut och åt nåstan varje kväll, då det känns lite tråkigt att bara vara på hotellområdet med alla 10 000 barnfamiljer.. Helt otroligt vad mkt barn det var, och tyvärr föräldrar som inte kan uppfostra sina ungar..speciellt svenskar..fy fan! Jag ska aldrig ha barn..eller om jag ska det så ska det vara drillade till 1000, ungefär som en hund! Hahahahaha!



Playa del Muro





Sand mellan tårna! =)


En dag så gjorde vi en utflykt till Palma, huvudstaden på Mallorca. Helt underbar stad, men jag älskar ju Spanien, så det var ju inte så oväntat att jag skulle tycka om den!




Jag i Palma!



I Alcudia



Emelie var lite skeptisk till gratisk-shoten vi fick..hon tror alltid att hon ska bli drogad! Hahaha!

Det var alles för nu, ska återvända till böckernas värld och läsa lite om Business Marketing!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0