Weekend på Öland!

I know, I'm baaaad! Fan jag suger ju verkligen på att blogga, då jag nästan aldrig känner mig inspirerad till det! Tacka vet jag min vän Linnéa, som bloggar om sitt nya Housewife-liv i Alabama- USA!! Hon är duktig på att uppdatera och skriver så roligt!! Har ni inte läst hennes blogg, så kommer länken här: skruttplutt.wordpress.com

Här i Kalmar har det varit full rulle sen jag kom tillbaka från Mallis! Mkt i skolan, såklart, och sen åkte jag och tjejerna på en Weekend till Öland, där Lindas familj har en stuga vid Böda Strand! Det var en underbar helg! Vi kom dit på fredagen, som vi spenderade på stranden (ej badandes, men sandslottsbyggande!) och sen gjorde vi en smarrig Lasagne och spelade När och fjärran-spelet..jag vann inte..
På lördagen var vi ute hela dagen, vi tog en långpromenad runt Böda, och sen åkte vi till Raukarna och satt och mös i solen! Härligt var det! Kan ju dock säga att det känns som vi inte gjort annat än att äta och dricka denna helg, rullade hem på söndagen!



På Böda Strand - Öland




Vindrickande tjejer!


För övrigt så har jag faktiskt tagit tag i mitt tränande igen (trodde ni inte va!?) och har hittills tränat 1 gång..fan vilken träningsvärk jag hade dagen efter..otränad? oh yes!

Satt och tänkte lite på England i dag, och jag saknar det verkligen! =( Allt vi gjorde, alla människor vi mötte, och universitetet..huset vi bodde i och vår galna landlady Paula, som gick om kring med poker-mössa..



Karro och jag i HW!

I onsdags så gick vi ut på Volym, det var ritigt kul! Skulle dock vara en DJ från Australien där, han som gjort remixen på "We no speak Americano", men honom såg vi inte till..tror de ljög för att locka folk.. Som vanligt var vi lite överförfriskade..men gick ju bra ändå! =)



That's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0