2010 TURNING 2011...

Så var det nytt år igen.. 2011.. 2010 tar jag farväl av med blandade känslor.
Det bästa under det gångna året var min utbytestermin i England, High Wycombe, som student på Bucks New University. Där tillbringade jag januari-maj med 4 härliga roomes!



Utanför Bucks New University



På Hobgoblins!


Det tråkigaste under året var nog att jag en än gång lyckades bli sviken och bedragen av kärleken (samma kärlek), vilket kändes hårt..

2011 kommer bli ett spännade år! Detta är året då jag kommer ta min examen! Förhoppningsvis få ett jobb och en bostad - hela världen ligger öppen, redo att upptäckas!

Först ut är min födelsedag som faktiskt infaller just nu! Jag blir 27 (!) år, men ingen åldersnoja har infallit! Bättre att bli 27 än att inte bli det.. Jag trivs med mig själv och med vem jag är och förhoppningsvis kommer att bli! Framtiden ligger oupptäckt framför mig och jag hoppas att detta är året då allt falller på plats! Jobb, bostad, kärlek, jag har höga förväntningar!!

Sooo bring it on! =)

Kommentarer
Postat av: Sofie i San Francisco

Åh en till utlandssvensk! Hej!

2011-02-25 @ 02:12:36
URL: http://scienceandletters.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0